Türchen Nummer 16:

“Kecks bacha tan ma”

Kärnten
16.12.2016 05:00

Für das heutige 16. Türchen des "Krone"-Online-Adventkalenders schickte uns Waltraud Grabner ein Kärntner Gedicht über das Keksebacken in der Weihnachtszeit. Wer ebenfalls ein vorweihnachtliches Gedicht oder eine besondere persönliche Geschichte aus dem vergangenen Jahr im Online-Adventkalender veröffentlichen möchte, schickt bitte eine E-Mail mit Name und Foto an clara-milena.steiner@kronenzeitung.at. Als kleines Dankeschön gibt es ein druckfrisches "Krone"-Schlagzeilenbuch 2016.

D`Muatta sagt, Kecks bacha tan ma heut, kinnt`s ma helfen Kinda wann`s euch gfreit. D`Freud war groß und mir hab`m gwisst, dass jetzt bald Weihnacht`n is. Keck`s san halt schon vorher schon sovüll guat, aber d`Muatta sagt, dass ma des net tuat. Ab und zua ganz verstohl`n gengan d`Kinder do oans holn.

Ja siacht`dann d`Muatta, schimpft`s und schment`s schaut`s schnell dass aussi kemmt`s. De Kecks wird`n halt guat versteckt dann, so dass koana mehr finden kann. Da nutzt des ganze Suacha nix, die Kecks san wirkli weg verflixt.

Und Kinda frag`n d`Muatta wo kinnant`s denn sei, drauf sagt sie mit an schmunzeln, ja mei. S`Christkindl is kemma und hat`s schnell ghollt, weil man et vorher oiweil nasch?n soll. Da schaun die Kinda ganz verzagt, und hats sunst a nu was gsagt? Ja sagt Muatta und schaut ganz ernst dann drein. Schön brav sollt`s sei.

Net oiweil streit`n und kecksnaschn, des san gar koane schen Sach`n. Wann ois klappt und ihr reißt`s euch zaum, wird`s die Kecks z`Weihnacht`n wieder hab`m. Am Heiligen Abend dann auf d`Nacht, d`Muatta grad d`Vorhäng zua macht, schreit`da schaut`s her aber glei i glaub s`Christkindl fliagt vorbei.

Zuwi zum Fenster und d`Nas`n fest zuwi druck`n, so miasst`s beim Fenster aussi guck`n. Ja wirklöi schreit dann da Bua voll Freud, dort fliag`s mit ihrn glänzadn Kleid, und so liacht und so hell is schau i moa glei des muass wohl da Heilignschei sein. Da sagt d`Muatta, schaut`s eini in d`Stub`m und lacht, i glaub, da hat`s s`Christkindl was bracht.

Die Kinda rennan eini, die Aug`n ganz groß, was is denn da drin los? A`Christbam hell und leuchtat volla Schimma, steht in den kloan düstren Zimma. Und glanzad wird`n die Kinderaug`n wias auf die Kecksschachtl schaun. Mei sag`ns s`Christkindl hat halt net vergess`n, dass mia die Kecks soviel gern ess`n. Wias wohl da tan hat?

Daß die Schachtl vom Hümmö her bracht hat? Dankschen sag`n die Kinder und jetzt is gwiß, dass de Keckszeit halt nur auf Weihnacht`n is.

 krone.at
krone.at
Loading...
00:00 / 00:00
play_arrow
close
expand_more
Loading...
replay_10
skip_previous
play_arrow
skip_next
forward_10
00:00
00:00
1.0x Geschwindigkeit
explore
Neue "Stories" entdecken
Beta
Loading
Kommentare

Da dieser Artikel älter als 18 Monate ist, ist zum jetzigen Zeitpunkt kein Kommentieren mehr möglich.

Wir laden Sie ein, bei einer aktuelleren themenrelevanten Story mitzudiskutieren: Themenübersicht.

Bei Fragen können Sie sich gern an das Community-Team per Mail an forum@krone.at wenden.



Kostenlose Spiele